יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

קידום אתר אינטרנט – בכוחות עצמינו או בעזרת מומחים ?


קידום אתר אינטרנט – בכוחות עצמינו או בעזרת מומחים?
אין זה סוד שעולם התעשייה, המסחר והרכישה עובר לאינטרנט בשנים האחרונות. כיום, יותר ויותר צרכנים משתמשים ברשת לחיפוש אינפורמציה על שירותים ומוצרים מאי פעם. רבים בוחרים לרכוש מוצרים און ליין מבלי לראותם במציאות כלל וכלל. עסקאות אינטרנטיות אינן עוד חלום טכנולוגי רחוק אלא מציאות של ממש. האם ניתן לעשות קידום אתר בכוחות עצמינו? מה יתרונם של מקדמי אתרים מקצועיים?

מדוע קידום אתר אינטרנט חשוב?
חיפוש מוצרים ושירותים לא נעשה באופן עצמאי ואקראי אלא דרך מנועי חיפוש כשגוגל הוא הפופולארי ביותר. עבור עסק, מיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל משמעו נראות גבוה וחשיפה לקהל לקוחות פוטנציאלי גדול ביותר. קידום אתר אינטרנט מעלה את פוטנציאל הרווח של העסק ללא צל של ספק.

האם ניתן לקדם אתר בצורה אפקטיבית בכוחות עצמינו?
ברחבי הרשת ישנם אינספור מדריכים של קידום אתרי אינטרנט המסבירים בפירוט ובשפה פשוטה על התחום. בעלי אתרי אינטרנט רבים מנסים לקדם את האתר שלהם בכוחות עצמם תוך שימוש במדריכים אלו או בספרות בעוסקת בתחום של קידום אתרי אינטרנט. חשוב לזכור כי אמנם מאמצי קידום אתר באינטרנט על ידי בעל האתר שאינו מקצועי בתחום יתכן ויעלו פרי לתקופה קצרה, לטווח ארוך ספק אם יועילו אלא אם כן בעל האתר מתכנן להתמקצע בתחום ולהקדיש לו שעות מרובות. הדבר שקול לייצוג עצמי בבית המשפט, כשמדובר בתביעה קטנה ניתן לעשות זאת בכוחות עצמינו, כשמדובר בעניין משפטי רציני יותר הרי ברור שיש לפנות לעזרה מקצועית בדמות עורך דין.

מה מקדמים מקצועיים יודעים שאנחנו לא?

מקדמי אתרים מקצועיים מקדישים את עצמם לתחום, לומדים את האינטרנט, את אתרי האינטרנט ואת עולם השיווק המקוון לעומק. קידום אתרי אינטרנט כולל ידע מקצועי בתחום התכנות והמחשוב, השיווק והפרסום וכמובן התעדכנות בלתי פוסקת בכל החידושים בתחומים אלו ואחרים. מקדמי אתרים מקצועיים ומנוסים מכירים לעומק את מנועי החיפוש והדרישות השונות שלהם ומתעדכנים תדיר בשינויים הנעשים בפרמטרים של החיפוש. מעבר לכך, לרשותם של מקדמי אתרים מגוון כלים מקצועיים בדמות תוכנות סטטיסטיקה, הדמיות ועוד שאינן נמצאות בשירות הציבור הרחב בדרך כלל. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.